کوره های القایی در هندوستان بین سال های 2014 تا 2019 رشد مرکب سالیانه (CAGR) 6.24% ای را تجربه خواهند کرد. کوره القایی برای تولید کنندگان کوچک فلزات یک موهبت تلقی می شود. این کوره ها سایزی کوچکتر از کوره های قوس الکتریکی دارند و هزینه ی عملیاتی کمتری نیز از آنها دارند. به علاوه قیمت آنها در دسترس تر است. این مزایا آنها را به انتخاب اول صنایع و کمپانی های کوچک تبدیل می کند.

استاندارد های سختگیرانه ی مصرف برق و نیز قیمت رو به افزایش انرژی تقاضای بالاتری را برای کوره های القایی کم مصرف به وجود آورده است. بهره وری کوره های القایی بین 60 تا 80% است. تولیدکنندگان نیز مجبور به اعمال استاندارد و قوانینی هستند که منجر به تولید کوره های کم مصرف می شوند. البته پیشرفت های تکنولوژیک و حمایت از تولید کنندگان موجب رشد بازار در این دوره می شود.

بر اساس گزارش ها، بزرگترین مصرف کنندگان این تولیدات در هند، تولیدکنندگان فولاد و مس می باشند که باید پاسخگویی رشد شدید بازار تا انتهای دوره ی پیش بینی (یعنی 2019) باشند. از طرف دیگر مهم ترین چالش بازار پراکندگی بالای تولیدکنندگان کوچک فلزات می باشد.

تولیدکنندگان کلیدی این بازار ABP Induction System، Electrotherm هند، Inductotherm Group India و Megatherm می باشند. همچنین Agni Electrical، Indotherm، Magnalenz Induction Melting Furnace و Pees Induction Equipment نیز سهم بالایی از بازار کوره های القایی خواهند داشت.

تصویر بالای صفحه کوره تولید شرکت Inductotherm Group India.

 

مراجع