شرکت نانوپژوهان راگا در سال 1393 با کادری تشکیل شده از اعضای هیئت علمی و دانش آموختگان دانشگاه های تهران و تربیت مدرس آغاز به فعالیت نمود. این شرکت تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده در علوم مهندسی مواد، مهندسی برق، فیزیک حالت و … به فعالیت می پردازد. از مهمترین تولیدات شرکت راگا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پروفایلومتر سوزنی

میکروسکوپ نوری متالوگرافی

انواع ترازو با دقت تا ده هزارم گرم

دستگاه های لیتوگرافی

دستگاه های مشخصه یابی الکتریکی (SMU)

در این سلسله از گزارشات به معرفی دستگاه های تولیدی شرکت نانوپژوهان راگا می پردازیم. همراهان گرامی متک، نظر به توافق صورت گرفته بین گروه متک و شرکت نانوپژوهان راگا، در صورت تمایل به خرید محصولات این شرکت می توانید از طریق تماس با ما از مزایای ویژه ای شامل تخفیف و گارانتی بیشتر استفاده نمایند.

ترازوهای دقیق آزمایشگاهی

به طور معمول ترازو های دیجیتالی دقیق را ترازوی دقیق آزمایشگاهی می نامند. این ترازوها به دلیل دقت بالای اندازه گیری، به طور معمول دارای یک محفظه جهت جلوگیری از اثرات جریان هوا بر اندازه گیری می باشند. در این ترازو ها، اندازه گیری وزن توسط یک لود سل فشارسنج انجام می گیرد. این لود سل نیرو را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. اجزای اساسی ترازوی دیجیتال شامل فشار سنج، وسیله ای برای اندازه گیری فشار یک شیء، و یک سنسور لودسل وسیله تبدیل نیرو به سیگنال الکتریکی می شود. هنگامی که یک شیء روی ترازو قرار می گیرد، یک سر لود سل خم می شود. لود سل دارای بار الکتریکی می باشد و حرکت آن به صورت تغییر مقاومت و در نتیجه یک سیگنال الکتریکی در فشار سنج دیده می شود. سیگنال الکتریکی از یک مبدل آنالوگ به دیجتال عبور کرده و سپس در یک میکروچیپ به داده ترجمه می شود و در نهایت ایم داده وزن روی نمایشگر نمایش داده می شود.

مشخصات فنی و شرایط فروش

تخفیفقیمت بدون تخفیف (تومان)خدمات پس از فروشضمانتحداکثر جرم قابل اندازه گیری (gr)دقت اندازه گیری جرم (gr)مدل
10%250000010 سال3+12 ماه20000.01DLS-2000-5
10%250000010 سال3+12 ماه3000.001DLS-100-5
7%500000010 سال3+12 ماه1000.0001DLS-100-6

  • مدل های DLS-100-5 و DLS-100-6 دارای محفظه برای اندازه گیری های دقیق می باشند.
  • تمامی مدل ها دارای وزنه کالیبراسیون خارجی می باشند.
  • مدل DLS-100-6 دارای مد های اندازه گیری گرم، اونس، شمارش و … می باشد.

شرحی بر محصول

با جستجویی ساده می توان پی برد که قیمت این محصولات کاملاً قابل رقابت با محصولات مشابه در بازار است. برای همراهان متک طبق جدول بالا تخفیف 7 تا 10% ای در نظر گرفته شده استو از طرف دیگر، این محصول همچنین از گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ده ساله برخوردار می باشد. که برای همراهان متک این مدت به 15 ماه افزایش می یابد. گارانتی 15 ماهه این محصول را در شرایطی بهتر از سایر محصولات مشابه در بازار قرار می دهد. از مهمترین خدمات شرکت راگا برای مشتریان، فراهم آوردن امکان بازدید از محصولات پیش از خرید در شرکت راگا واقع در پارک علم و فنآوری دانشگاه تهران و امکان آزمودن توانایی آن با نمونه های خود مشتری است.

جهت استفاده از مزایای 7 تا 10% تخفیف و 3 ماه گارانتی بیشتر با ما تماس بگیرید.